人気ブログランキング | 話題のタグを見る

Good things in Vancouver

chilco.exblog.jp
ブログトップ
2006年 01月 23日

Parkside Restaurant

Parkside Restaurant に行ってきました。カメラとミニ三脚持って行きましたが、ちょっと写真を撮る雰囲気ではなかったので、撮りませんでした。私が食べたのは。。。

We went to Parkside Restaurant. I brought my camera and a mini tripod but the atomosphere wasn't like taking pictures, so I didn't. I ate...



*Pesto crusted salmon carpaccio, potato and green bean salad, tapenade vinaigrette
*Braised beef short rib, spring onion mashed potato, savoy cabbage, mustard jus
*Dolce latte Gorgonzola, toasted pecans, poached apple and Greek honey



全て美味。それぞれの素材が完璧に調理されていました。友人が頼んだ、Sticky toffee pudding, spiced rum and ginger ice creamを一口食べさせてもらいました。ショウガ味のアイス初めて食べましたが、素晴らしい味でした。

お店には素敵な絵がかかっていました。お手洗いも清潔。お料理も最高ですが、ここのサービスはバンクーバーで行ったレストランの中で一番だと思います。楽しい夜でした。

Everything had beautiful taste. Each ingredient was cooked perfectly. I had a bite of sticky toffee pudding, spiced rum and ginger ice cream which our friend ordered. It was my first ginger flavoured icecream and it was wonderful.

There were nice paintings in this restaurant. The bathroom was clean. The food was excellent, moreover I find the service is the best of the restaurants I've been in Vancouver. It was a fun night.

by chilco | 2006-01-23 01:21 | Restaurants


<< 新年オフ会      Google Earth >>


以前の記事
最新のトラックバック
ライフログ
検索
フォロー中のブログ
その他のジャンル
ファン
記事ランキング
ブログジャンル
画像一覧